Het Seagram concern ( 13 miljard omzet, 30.000 werknemers, gevestigd in 65 landen en met 44 productielocaties, en 135 merken, waaronder Chivas Regal, The Glenlivet, Absolut, Captain Morgan) was gegroeid tot een lappendeken van niet of slecht op elkaar aangesloten business processen in procurement, sales en marketing. Klanten die wel verder waren met geïntegreerde processen, zoals bij klanten in de duty free handel, hadden last van een lage servicegraad en sterk wisselende productitems, onbetrouwbare uitleveringen en promotionele acties. Dit leidde tot een slechte shelf position en teruglopende verkopen. Als onderdeel van een dramatisch en alomvattend Business Process Reengineering programma voor het gehele concern, heeft Rob Evers als Teamleader het herontwerp van offer to order en order to delivery processen doorgevoerd. Dit is gebeurd op basis van datamining in big data over promotionele effectiviteit. Resultaat: verhoging van klanttevredenheid van 60 naar 85% en servicegraad van 55% naar 89%. Ontwerp van een dashboard om deze parameters automatisch te blijven meten op wereldwijde schaal.